otrdiena, 2010. gada 6. aprīlis

Vasaras kostīms "Mazā zaļā raganiņa"

Karlīne saņēma dāvanā krelles, un man radās doma uzmargot tām klāt kādu šmotkiņu.

Topiņš - rievots labisks adījums (šai dzijai tāpat rakstu neredz), reglāns no apakšas.

Vēl gabalos:


Vēl ar diegiem laikošanas procesā:


Gatavs (apakšas mežģīne tamborēta):


Svārciņi adīti taisni pa apli labiski, apakšā 6 punktos veidots paplatinājums, katrā paplatinājuma punktā pieaudzējot 2 valdziņus katrā 2. aplī. Svārkiem nav atsevišķas bildes (jo tie ir vienkāršākie svārki pasaulē).

Cepurīte tamborēta, bet taurenītis adīts. Man nekad nesanāk turēties pie vienas tehnikas.

Tamborēju no augšas un vienā brīdī jau apjuku ar to, cik daudz būtu jāpieaudzē. Raksts ir tāds, kāds ātrumā sanācis:


Taurenim centrālā ass ir 7 gaisa cilpiņas, no tās uzņem valdziņus spārniem. Lielajiem spārniem sākuma platums 5 valdziņi, mazajiem - 3 valdziņi (saskarsmes punktā ir abiem kopīga gaisa cilpa). Tālāk katrā 2. kārtā pieaudzēts. Mazajiem spārniem pieaudzēšanas vieta - vidus. Lielajiem - pieaudzē augšmalā divus, bet apakšmalā vienu norauc.

Tad nu viss kopā. Šitā man dikti patīk


Visāda gorīšanās:




Un beigās atcerējāmies par krellītēm:

5 komentāri:

  1. Super kostīmiņš! Nu tik - "Nāc, nākdama, vasariņa!"

    AtbildētDzēst
  2. Es jau zinu, ka tagad šī par spīti kavēsies.

    AtbildētDzēst
  3. Nu ļoti skaists tērps jaunkundzītei ar aksesuāriem. Man ļoti patīk baltā mežģīne topiņam.

    AtbildētDzēst
  4. ļoti jauki darbiņi..īpaši patika no kvadrātiņiem adītais džemperīts ar vardēm:)

    AtbildētDzēst