piektdiena, 2012. gada 31. augusts

Skolas forma

Mana meita šoruden uzsāk skolas gaitas. Tik daudz diskusiju ir lasīts un dzirdēts par skolas formu nepieciešamību. Atceros arī, kādas briesmas vajadzēja valkāt man. Es neesmu nekāda skolas formu atbalstītāja, bet, ja vajag, tad vajag - un manam bērnam būs "skolas forma" tāda, kāda nevienam. :)

4 komentāri:

  1. Koša, jauka "forma"!
    Es tikai 10 gadus pēc skolas beigšanas spēju nopirkt tumši zilu kleitu. Ļoti ilgi zilais bija masu krāsa, skolas zilā masa...

    AtbildētDzēst
  2. Skaista forma! :) Jauki, ka māmiņa meitiņu tā var sapucēt meitiņu! :)
    Mana jaunākā meitiņa arī bauda obligāto skolas formu. :)

    AtbildētDzēst
  3. šodien esmu sajūsmā. Esmu redzējis vairākus komentārus no cilvēkiem, kuri jau bija saņēmuši kredītu no LAPO M-F, tāpēc nolēmu pieteikties, pamatojoties uz populāriem ieteikumiem un tikai pirms dažām stundām savā kontā apstiprināju kopējo summu 28 500 eiro. Šīs ir patiešām lieliskas ziņas, un es iesaku ikvienam, kam nepieciešams īsts aizdevums, pieteikties pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst